m


wtorek, 28 marca 2017

Zwierzęce Looki #7

Hejka!!
Wiem dawno nie było postu z tej serii ale to z powodu tego że nie mam już żadnych zwierzecych strojów ale naszczęście uratowała mnie jedna z moich modelek.

#1- Biedronka
Przepiekny look wysłamy przez jedną z moich modelek czyli Miranda005. Look mi sie bardzo podoba, a kostium jesli ktos chce wiedzieć jest z bajki Biedronka i czarny kot'' czy jakos tak. Sama jednak nie mam biedronki i bradzo żałuje że jej nie kupiłam ale za to mam kota.
#2- Lew
Look wysłany anonimowo na moja poczte na gmail. Bardzo mi sie podoba. Widziałam juz kiedys ten strój jak przegladałam profile Lucasa, Emily i Tiki'ego. Strasznie mi sie podobaja te włosy szkoda że ich juz nie ma. Jednak na moim drugim koncie znajduja sie te cudne spodnie z odbitymi łapkami pieska.




~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz