m


niedziela, 26 marca 2017

Porady Ciastka! - Jak widzieć wszystkie posty jednej osoby?



                                                   Cześć!
Ostatnio wpadłam na pomysł , by do wszystkich swoich postów dodać etykietę i dodawać ją do każdego kolejnego tak , bym ja mogła zobaczyć wszystkie swoje posty obok siebie i żebyście Wy mieli uproszczone zadanie! 
Jak widzieć posty jednej osoby które mają tą samą etykietę? Zobaczcie! To kilka prostych kroków!



1) Wyświetlasz post danej osoby i idziesz na sam dół i znajdujesz to:



Widać tu moje pożegnanie czyli koniec posta i ocenę,
ilość komentarzy i Etykiety
Klikamy na interesującą nas etykietę i przenosi nas do góry strony. (w tym przypadku etykietą jest Cookie, którą oznaczam każdy mój post) (:



2)




I to tyle! By widzieć wszystkie posty etykiety a nie tylko te co są pokazane na stronie zjeżdżamy na dół strony i klikamy ,,Starsze posty,,


By powrócić na wszystkie posty klikamy ,,Strona główna,,


Mam nadzieję, że pomogłam i postaram się przekonać, by każda redaktorka na tym blogu miała swoją etykietę (:



Sprawdź, czy mój poradnik działa i kliknij na Etykietę pod pożegnaniem! 
Bay!
Wasze:

~Ciastko







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz