m


środa, 22 marca 2017

Wywiad z wyzwaniami ! Nadzwyczajne!!?



                                 Cześć!
Zaczynamy nowy post!
Wywiad+wyzwania !
Zaczynajmy!
Pierwszy wywiad z LolaStar <-- serdecznie pozdrawiam 💙
Ja - LolaStar

1) Umiesz zliczyć ile razy miałaś Momio Plus? B)
Około 5 razy na 21 dni 8)
2) Fof xd Jak opisałabyś swój ulubiony kolor?
Wiosna, jasność, niebo xD
3) Niech to jaki to kolor zostanie tajemnicą 8) Czy czujesz się jak ,,Fejm,, ? Chętnie zapraszają Cię do znajomych , masz fajne ciuchy?
Myślę, że tak :3
4) Ochhh ty ❤ xd ;* Masz obecnie jakieś zwierzaki na Momio? Jak tak, którego lubisz najbardziej?
Mam 8 zwierzaków na momio, najbardziej lubię moją Corgikoale xD
5) xd Ostatnie pytanie przed... Wyzwaniami! Tak B) Więc... musisz prosić najczęściej o drogie prezenty/prezenty za szafiry czy sami Ci je dają?
O prezenty za szafiry czasem 8)


WYZWANIE:

A) Ubierz się najbardziej szalenie jak potrafisz! Możesz użyć rzeczy ze sklepu!



WYKONANIE:



ZALICZONE







WYZWANIE:

B) Napisz 100 lenny face'ów 8)) Masz na to 8 minut od wstawienia mojej wiadomości ! Musisz go jakoś znaleźć i skopiować B)



WYKONANIE:



ZALICZONE ✅







                                       WYZWANIE:

C) Upodobnij się do kogoś z Momio (ubiorem) i wyślij mi jego nick i look swój 8)





                                                    WYKONANIE:



                                                    Martyna500 - moja bff 

ZALICZONE ✅







                           WYZWANIE:

E) Więc ostatnie wyzwanie 8) Napisz do kogoś na chmurce że go lubisz *^*


WYKONANIE:




ZALICZONE ✅




Cóż było miło B)
Pozdrawiam! ^^


~Ciastko

2 komentarze:

  1. Super wyzwania! I wgl ten blog jakiś ma niezwykłą moc xD Kiedy wchodzę w internet muszę go zobaczyć xD
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń