m


niedziela, 19 marca 2017

Ocena Looków #1

Hej ! Witamy w nowej serii której zapowiedz była już wcześniej a skoro mamy już kilka looków to czas na ocenkę:

gienek1





Ocenka Spekter212: Moim zdaniem nic tu do siebie nie pasuje oprócz kolorów.6/10
Ocenka Misia-14: Look bardzo mi się podoba można powiedzieć, że jest w moim stylu. Ocena 9/10

Diaxa
Ocenka Spekter212: To nie mój styl.6/10
Ocenka Misia-14: Look piękny <3 jednak dodałabym do niego jakąś kurteczkę. Ocena 8,5/10



 Karlika033


Ocenka Misia-14: Look po prostu boski szczerze się przyznam że nigdy nie lubiłam tych włosów bo zawsze uważałam je za dziecięce jednak na tym look po prostu są boskie. Ocena 10/10
Ocenka Spekter212: Podoba mi się look. Wszystko tu do siebie pasuje.Chętnie bym go założyła.  10/10



Ola6przes5
Ocenka Spekter212-Taka sama ocena jak Misi.
Ocenka Misia-14: Look taki sobie według mnie nic do siebie nie pasuje bo trochę z bajki, wiosny itp. Ocena 3/10

To wszystko na dziś.Mamy nadzieje że seria wam się podoba. Pamiętajcie o wrzucaniu looków pod naszym hasztagiem jeśli chcecie abyśmy je oceniły.Jeśli ktoś nie zgadza się z naszymi ocenami niech zachowa to dla siebie.Gusta są różne.

~Miłego dnia a raczej wieczoru
Miśka-14 & Spekter212



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz