m


piątek, 24 marca 2017

#Dostawy z Ciastkiem! Co dzisiaj?



                              Cześć!
Opiszę dzisiaj dostawę i wystawię jej subiektywną ocenę ^^






                                SUKIENKI:


Kroje bardzo ładne ale kolory już nie ładnie dobrane
:( Gdyby były inne na pewno bym kupiła


                                  BLUZKI:





Dwie pierwsze bluzki cudne! Od razu kupiłam dlatego nie ma ceny.. bo z szafy 8) Te dłuższe mi się nie podobają...

                              SPÓDNICZKI:






Szara lepsza, lecz obie nie są w moim guście...

                                SPODNIE:

Najładniejsze te za 2 szaf ^^

                                   BUTY:





Buty bardzo eleganckie i ładne, ale nie w moim typie (:

                                 WŁOSY:





Wersje kolorystyczne są cudne! Ale krój ... mi się nie podoba.

                                SZMINKI:





Bardzo ładne, lecz wersja nie-m+ lepsza ^^

                                 TORBY:





Tutaj już torebka z m+ ładniejsza. Idealna, mała na imprezy ^&^

                                KURTKI:





Żadnej nie kupiłam i nie kupię. Nie są ładne xd




To na dzisiaj tyle! 



Pozdrawiam!
Wasze:

~Ciastko

2 komentarze:

  1. Mi się bardzo spodobały włosy, ale bida w skarbcu *1 szafir za ktorego nwm co kupic* XD
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te włosy, najbardziej podobają mi się te zielone z czarny

    OdpowiedzUsuń