m


wtorek, 28 marca 2017

Wywiad Peni *^*

 Witam Pomarańczki , tutaj Grecia przez M :] 

ja to kolor właśnie ten XD

 A to kolor peni B)

1. Kiedy założyłaś konto?

13 czerwca 2015r.
2.Jak masz na imię? ^^

Emilia ^-^

3.Ulubiony kolorek :*

Szary



4. Masz na coś alergię ? xD

*nie

5. Ile masz lat ? 😃

w listopadzie 15

6. Czy spodziewałaś się że zostaniesz moderatorką i jakie uczucie ci w tedy towarzyszyło ? :3

nie spodziewałam się no i bardzo płakałam i strasznie się trzęsłam oraz byłam bardzo podeksytowana

To chyba dobrze...😃 7. Ulubione pora roku ? 😉

jesień

no popatrz moja też xD 8. ulubione zimowe picie ?

ulubionego zimowego nie mam, ale bardzo lubie pic kawę :3


Chciałabyś kogoś pozdrowić ?
chciałabym pozdrowić moich przyjaciół

jeszcze raz ci dziękuję ❤ Oto taki mały upominek ;) 

 

~Grecia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz