m


poniedziałek, 27 marca 2017

#Ciekawostki - Wiosenne Momio! Jakieś zmiany?



                              Cześć!
Z okazji zbliżającej się Wiosny na Momio postanowiono zmienić kilka rzeczy (:
Ja dziś zauważyłam pewnie niektóre z nich
A wy jakieś zauważyliście?
O to one!:


1)  Logowanie



Przy logowaniu od dzisiaj można zauważyć cudne kwiaty oraz jajko na głowie Lucasa! ^&^ Bardzo podoba mi się taki wygląd


2) Posty



Przy postaci gdy chcemy napisać post pokazuję się takie o to jajko ! Czyż nie urocze? Co najlepsze nie pojawia się tylko przy naszej postaci ale i przy każdej na której post spojrzymy !


3) Rozmowa z innymi



Kiedy chcemy z kimś pogadać pod naszym nickiem zamieszczone są takie śmieszne kwiatki (:


Patrzyłam również do sklepu/szafy, ale jeszcze nic tam nie zauważyłam :( Mam nadzieję, że wiosenna kolekcja pojawi się już za niedługo i będę mogła ją ocenić ! ^^ 

Wasze:

~Ciastko

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem fajnie jak by był na cały czas :3 bo zwyczajny jest taki zwyczajny >.<
    - GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,że dodali ten Wielkanocny wystrój, mogli by dać coś takiego na zawsze, ale nie wielkanocny ;)

    OdpowiedzUsuń