m


poniedziałek, 27 marca 2017

Dostawa prezentów #1

Witajcie w nowym poście!Z tej strony Spekter212! W dzisiejszym poście omówię nową kolekcje prezentów^^ZACZYNAMY:")  Pakunki zostały nazwane  "Emo-Prezentami'' .Mnie na początku ta nazwa nie za bardzo przekonała ale jak pewne przysłowie mówi ''Nie oceniaj książki po okładce a człowieka po szacie'' xD. Gdy obejrzałam wszystkie rzeczy wprost w nich się zakochałam <3.No co prawda nie wszystkie rzeczy podchodzą w mój gust ale nie które są przepiękne ^^.A teraz dam wam screeny upominków i ocenię je od 1/10 itp.



             
         
     Wszystkie spodnie są bardzo ładne^^. Kolory są dopasowane itp.  Ocena:8/10
 





Bardzo ładne rzeczy spodnie przepiękne  < Ta zielona bluzka jest taka dziecięca a fioletowa też xD
Ocena:7/10






Tu jest wszystko przepiękne <3 Ta bluzka z napisem ''EMOICORN'' taka przepiękna ;3 Sama ją posiadam (dzięki Ciastko :P).Ten środkowy top (chyba) niezbyt przypadł mi do gustu ;/ A o tej bluzce, mam taką samą opinie co o tej samej poprzedniej.Ocena:9/10





Te spódniczki nie są zbyt ładnie zrobione ;( A ta piżamka czy coś jest taka słodziutka <3 Ocena:6,510


                                           Tu wszystko jest bardzo ładne :") Ocena: 8/10




                   Wszystkie te rzeczy są takie rockowe xDD Podobają mi się ^^ Ocena:8/10



           
                      Te rzeczy są takie średnie.Nie potrafię tego skomentować XD. Ocena:5/10


 
             Te włosy też  nie są jakieś super.Ale najgorsze też nie są  (hehe)Ocena:6/10

Ogólna ocena: 8/10
Średnia ocena cen prezentów:9/10

Dobrze to na dzisiaj koniec ^^Mam nadzieję że post wam się podobał.Przykro mi też że wrózba Ciastka się nie spełniła. :( Zapraszam do komentowania itp. xD. Pozdrawiam was bardzo serdecznie .

~Spekter212

1 komentarz: