m


poniedziałek, 20 marca 2017

Tanio,modnie i gustownie! #1

Więc witajcie w moje pierwszej serii prowadzonej na tym blogu przeze mnie ;D (Spekter212/Olga) więc pewnie zastanawiacie się o co w tej serii będzie chodzić?? Otóż będę wykonywać komplety które będą: tanie,modne i gustowne (tak wiem że to logiczne ;33). Więc zaczynamy z pierwszym kompletem a, i będę zawsze pisać na ile mi się podoba NP.5/10 ile kosztuje itp.^^  Lecimy z kompletami!!!




Look ten kosztuje 340 diamentów. Osobiście bardzo mi się podoba ;D Myślę że kolory są dobrze dobrane i nic z sobą ,,nie współgra,,  Ja oceniam ten komplet 9,5/10 .



A tutaj macie odrobinę droższy komplet bo dodałam przepiękną kurteczkę która kosztowała zaledwie 89 diaxów !! Look kosztuje teraz 429 diamenty-odrobinę więcej ale look jest przecudowny (moim zdaniem).Moja ocena to 9,5/10.
Jeśli ktoś chce zobaczyć ile kosztowały poszczególne ubrania dołączam zdjęcie rachunku:




Mam nadzieję że ta seria wam się spodobała.Dzielcie się waszymi opiniami w komentarzach lub na Momio!Chcę też przypomnieć wam o konkursie post z zasadami i nagrodami znajdziecie na blogu!
W środę pojawi się kolejny post z tej serii chociaż nie mogę tego obiecać ^^
~Miłego wieczoru Spekter212/Olga



2 komentarze:

  1. Wszystkie looki mi się podobały tylko bym zmieniła buty, a tak wszystko jest ok!
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń