m


czwartek, 30 marca 2017

Podaję hasło do mojego konta na Momio!?




                               Cześć!
Dziś... nie 😁 nie podam hasła do mojego konta.
Chcę Was przestrzec przed osobami które chcą od Was je wyłudzić oraz podam sposoby by wasze hasło było bezpieczne! Kilka prostych wskazówek a twoje konto będzie bezpieczne! :

1) Dam Ci Momio Plus!

Nigdy nie ufaj osobą które obiecują Ci Momio Plus ale musisz im podać hasło. Zgłoś ich od razu do moderatorów! Poza tym Momio Plus można kupić przez kod ^^ Nie jest do tego potrzebne hasło! 



2) Moje hasło ma 20 znaków...

Najlepszym sposobem, by nikt nie zgadł twojego hasła jest losowy ciąg znaków duże i małe oraz inne znaki. Bezpieczne hasło składa się z przynajmniej 8 znaków. Fajnie jak cyfry znajdują się pomiędzy literami.
Najlepiej takie hasło długie zapisać gdzieś na kartce i ukryć ją w niewidocznym miejscu ale żebyśmy nie zapomnieli gdzie jest np. w paczce chusteczek ^&^
Pod żadnym pozorem nie używaj swojego Imienia do hasła! Jeśli ktoś je zna może łatwo je zgadnąć...!
Na Momio jest ograniczona ilość znaków: 15
Przykład dobrego hasła:


67Dobrehasło98
Zamiast ,,a,, użyłam ,,@,, , zamiast ,,o,, użyłam ,,0,, <--- zero


To nie moje hasło 😃
A może? Chcecie spróbować? 😋


3) Podam hasło mojej przyjaciółce!

Nawet przyjaciołom czy to na Momio czy w prawdziwym świecie nie warto podawać hasła. Nie wiadomo jakie mają zamiary. Wkradną Ci się usuną ciuchy i wydadzą diamenty. Nie ufaj nikomu 😀🍉 Hasło to twoja własność. Tylko twoja. Czy podarowałbyś swój pamiętnik komuś innemu? Miałbyś pewność, że nic nie wygadają? (:


Wasze:

~BezpieczneCiastko



6 komentarzy:

  1. Niestety pojawiają się takie konta :( Mnie próbują nabrać, ale nie zamierzam podawać hasła

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Momio od niedawna raz do mnie pisała taka dziewczyna i podawała się za MWP jak ktoś nie wie kto to to niech wpisze sobie na YT:MWP To moja ulubiona YT-berka i pisała do mnie że jak dam jej hasło to będę na odcinku, da mi prezent, da mi prezent i pozdro na MSP i w ogóle... ale najlepsze jest to że okazało się że to moja BFF xD znaczy nie żartuję sobie z takich sytuacji bo nawet kilka podobnych miałam tak na serio i nigdy w to nie wierzcie bo raczej YT-berzy nie zakładają kont tak nagle tylko to zapowiadają a nawet jak zakładają to i tak nie jest to taka sama nazwa jak głównego konta z dodanym numerem 1. Ale się napisałam... Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ukradli konta np. . nutella .,loki28,ula g,itd

    OdpowiedzUsuń