m


środa, 29 marca 2017

Ulubieńcy tygodnia #2 ! Ale słoodkiee! Aww



                           Cześć!
Jeśli nie wiesz o co chodzi w serii wejdź na poprzedni post z tego hashtagu ^^ Jeśli nie wiesz jak szybko zobaczyć wszystkie moje posty po koleji sprawdź mój poradnik! O tu:  Link do Poradnika! ~KLIK~
ALE TO JAK PRZECZYTASZ! Bo otworzy Ci się nie w nowej karcie lecz na tej samej ^^ 
Zaczynajmy!

Zwierzak:




Ale słodki! Nie mogłam się oprzeć, by go tu nie wstawić! Mógłby mieć inne oczka trochę bardziej słodkie no ale samym wyglądem ma u mnie wysokie miejsce!


Osoba:




To miejsce dedykuję każdej osobie typu: Pan Śmieszek, który chyba to zapoczątkował widzicie jego look na górze ^^
Ale o tych osobach w innym poście pisałam ^^ Zajrzyj! (:



Ubranie:



Nie byłabym sobą gdybym tu tej bluzki nie wstawiła ^^ Kiedyś była podobna w prezentach z taką małpką na środku też taki kolor i taki sam fason! Czekałam na coś takiego aż wreszcie moje marzenia się spełniły! (:


Edit:



Czyż ten edit nie jest piękny? I te dobranie kolorków ^^ Dwa moje ulubione. A wam jak się podoba? Ogółem Andzello ma więcej editów równie cudownych! Wpadnij do niej *^*



Na dziś to tyle.
Do zobaczenia

Wasze:

~Ciastko

2 komentarze:

  1. Ale piękne te rzeczy, osoba i zwierzę! Strasznie ładny edit! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. >.< czemu akurat edit andzi staram się zapomnieć o tym :c że usunęła AngelMomio :<

    OdpowiedzUsuń