m


wtorek, 21 marca 2017

#Animo Którego warto kupić? Oceniam !



                                Cześć!

Czyżby nowa seria?
No nie wiem! 

Tutaj będę oceniać animo
Może moja sugestia Wam się przyda
Zaczynajmy!

Chcesz kupić Animo?
Ale nie wiesz czy warto...
sprawdź opinię! O tu B)


1)
Mops:




Bardzo słodki 💜 
4000 - nie za drogo  
Odblokowany od początku ✅


2)
Kot syjamski:




Cudne niebieskie oczka *zauroczona* 💙✅
Bardzo drogi 😩 ❌
Ogółem piękny myślę, że jak nie macie na co wydać diamentów - jest dla was idealny! ✅

3)
Królik:



Mi się najbardziej podoba z dostępnych gryzoniów ✅
Nie za drogi ✅😊
Trochę krzywe oko , ale mam nadzieję, że gdy urośnie - zniknie (: ❌
Wygląda trochę jak kózka z tym ogonkiem i łapkami ^^ ✅😋


4) Special
Kot z m+

Przed i po urośnięciu!



Kot bardzo ładny! Warty kupienia Momio Plus
a do tego macie dostęp do wielu funkcji na Momio!

Bez smoczka wygląda cudownie ^^
Przypomnę, że zwierzaki pozbywają się swoich smoczków od 5 lvl



Sama go posiadam i jestem z niego bardzo zadowolona ^^
Polecam B) ~MAGDA GESSLER



~Ciastko

2 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tego animo z momio plus, teraz widzę ,że bez smoczka jest słodki! Może się skuszę na to cudo! (Moja nazwa na momio Werra1)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są po prostu słodkie! Tylko mi jakoś ten syjamski nie przypadł do gustu :)
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń