m


środa, 22 marca 2017

Kwiatkowe looki #2

Hejka!!
Tutaj tutaj specialnie dla was nastepna część serii. Dobra bez obciagania (XD) zaczynamy :

#1

Znalezione obrazy dla zapytania kwiatki na lace


Look jest autorstwem jednej z moich modelek -Nadka3. według mnie ten look ilealnie pasuje do tego kwiatka a szczególnie czarne buty i różowa spódniczka.




#2

A tutaj nastepny look autorstwa jednej z moich modelek jednak tym razem -Miranda005. Look bardzo mi sie podoba, a tego kameleona specialnie zostawiłam, bo dla mnie odzwierciedla piękne zielone łodygi w kwiatkach.



#3
Znalezione obrazy dla zapytania kwiatki na lace

Nie mogłam sie opanowac żeby nie dac tego zdjecia z tym psem bo był on po prostu boskii. Look jest jak widzicie zółty no oczywiście oprócz wianka jednak kocham wianki i staram się je dawać do kazdego looku.


~Misia-14

2 komentarze: