m


niedziela, 19 marca 2017

Wywiad

                                             Wywiad 

Witajcie to już mój drugi post 😄 Z tej strony emilia600/Natalia. Przeprowadziłam wywiad z jedną użytkowniczką z momio RosieMadu 😍
W wywiadzie mój nick będzie zaznaczony na różowo a  RosieMadu na niebiesko.

Emilia600-Witam mogę przeprowadzić z tobą wywiad.
RosieMadu-Pewnie^^
Emilia600-Od kiedy grasz w momio (rok, miesiąc i dzień)
RosieMadu-Dokładnie od 12 stycznia 2017 roku.
Emilia600-Co najbardziej lubisz w momio?
RosieMadu-Innych momiowiczów, są naprawdę mili. To dzięki nim nadal gram w tą grę i rozwijam swoją pasję.
Emilia600-Czy miałaś jakąś przerwę w grze?
RosieMadu-Tak, musiałam się usunąć z powodu spamu, ponieważ wyjechałam na wycieczkę.
Emilia600-Co sądzisz o ciszy nocnej?
RosieMadu-Myślę, że to jest dobry pomysł. Dzieci nie powinny siedzieć w interneci do późna.
Emilia600-Czy kupowałaś sobie paczki szafirów lub diamentów?
RosieMadu-Tak, chyba trzy lub cztery razy.
Emilia600-Czy byś chciała kogoś pozdrowić?
RosieMadu-Pozdrawiam wszystkich momiowiczów ❤
Emilia600-Dziękuje Ci serdecznie za wywiad.
RosieMadu-Ja też bardzo dziękuję. 😄


Chcę serdecznie podziękować RosieMadu za to, że mogłam z nią przeprowadzić wywiad😍

~emilia600

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz