m


czwartek, 30 marca 2017

Duńska dostawa

Hejka!!
O tuż na momio duńskim jest następne dostawa. Nwm dlaczego dostawy są akurat tak często tylko na tym serwerze ale podejrzewam że to przez to że założyciele momio są z Dani + jeszcze sprawdziłam i oprócz na serwerze Dani ta dostawa jest również na dwóch innych serwerach.

Tematem nowej dostawy jest :




Bluzki:

 Te bluzki są po prostu super cała ta dostawa mi się podoba. Ocena: 9/10


Spódnica:
Spódnica bardzo w fajnych kolorach szczególnie mi się podoba to że jest w kratkę. Ocena: 10/10


Buty:
Buty są super tylko szkoda że ich nie ma na naszym Polskim Momio. Od razu by je kupiłam. Ocena: 10/10


Akcesoria:
Akcesoria sa piękne, a ta gitara jest boska chodziłabym z nią cały czas. Ocena: 9/10


Look:

Jeśli macie swoje konto na duńskim momio to zapraszajcie. Moja nazwa jest taka sama jak na Polskim.



~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz