m


środa, 22 marca 2017

Przegląd mojej szafy #1 (SUKIENKI)

Hejka z tej strony Spekter212/Olga :D Dziś zacznę serię którą już od jakiegoś czasu planowałam czyli: ,,Przegląd mojej szafy" :D Dziś omówię ,,skład" mojej  garderoby z sukienkami.
(AAA I JESZCE ZROBIŁAM SCREENY MOICH ODZIAŃ I PONUMEROWAŁAM JE WIĘC 
BĘDĘ PISAĆ NP.1-i moja opinia itp.) Zaczynamy ;3 !






1-Szczerze ?Ta sukienka mi się nie podoba ..Jako koszulka była nawet ładna. Ocena- 5/10

2-Mi ta sukienka się bardzo podoba <3 Wygląda bardzo realistycznie.Kolory są bardzo dobrze dobrane.Ocena-7,5/10

3-Tą sukienkę kupiłam tylko i wyłącznie na konkurs xD Tak ogólnie nigdy jej nie nosiłam. Ocena-3/10

4-Sukienka piękna <3 Myślę że niedługo zrobię do niej komplet ^^  Ocena-9/10

5-To w prawdzie nie sukienka ale się zalicza to tez opiszę xDD. To ubranko jest bardzo ładne. Nwm dlaczego ale kojarzy mi się z średniowieczem xD Ocena-10/10

6-Ten komplet jest taki typowo letni.Jak go kupowałam od razu wiedziałam że muszę go mieć <3 Ocena-10/10

7-Ta sukienka kojarzy mi się z taką buntowniczką.Pamiętam że ją nosiłam z kurtką moro.Ocena:7/10

8-Kolejna sukienka wiosenna xD (idealna do looku na konkurs xD)Co tu dużo mówić.Po prostu jest przepiękna <3.Ocena:8,5/10

Ogólna ocena mojej garderoby z sukienkami: 7,5/10 (liczone w kalkulatorze ;D)

To już koniec tego posta.Mam nadzieje że wam się spodobał.Niedługo rozpocznę serię o nowych dostawach w sklepie na zmianę z prowadzoną z Ciastkiem.Przygotowuje też dla was ,,niespodziankę''..Proszę was tez o opinie w komentarzach lub na Momio o tej serii i innych przeze mnie prowadzonych.Aaa i pozdrawiam też naszą  czytelniczkę: Werra1  <3

~Spekter212/Olga

                                            Mam nadzieję że podoba wam się moje logo ^^

3 komentarze:

  1. Super! Zrobisz następnym razem włosy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! A poza tym MEGA logo xD
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń
  3. Werra1 tak zrobie następnym razem włosy xD
    Kensha Dzięki z całego serducha <3

    OdpowiedzUsuń