m


środa, 22 marca 2017

Stylizacje z szafy #1 Ciastko proponuje ubiór 8)


 
                                                      Cześć!
Postanowiłam zacząć coś... nowego (znów xd)
Nowa seria? Tak! To już będzie nowa seria.
Na czym będzie polegać?
Robię stylizacje z szafy oczywiście z rzeczami która większość jest dostępna w sklepie. Będę starać się by wszystkie były ze sklepu ale z włosami będzie ciężko 8)
To zaczynajmy!




Dziś:
Stylowy , dopasowany luźny look (: Mi osobiście bardzo się podoba. Możecie oczywiście zmieniać szczegóły ja tylko daję inspirację ^^

Wszystko dostępne jest w sklepie praktycznie oprócz włosów. Lecz można ten look nosić w innych blond włosach i będą pasować:












Te włosy dostępne są w sklepie ^^ Przyznam, że wygląda to równie dobrze i fascynująco.


CENA:
Wszystko razem kosztuje 700 diamentów i 6 szafirów. Szafirów wychodzi trochę drogo ale jeśli macie w szafie inne blond włosy które pasują wychodzi 2 szafiry za bluzkę ^^ 6 szafirów niby dużo ale i bluzkę i włosy opłaca się kupić. Ja sama jestem z nich bardzo zadowolona (:




~Ciastko







Stylizacje z szafy #2    <--- Kliknij by przejść!



1 komentarz:

  1. Super! Szkoda mi trochę wydać szafiry na włosy, ale może jednak się skuszę. Looki są śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń