m


poniedziałek, 20 marca 2017

Nowe Momo? Co to za pyszności!?

                                         Cześć ( ͡° ͜ʖ ͡°)  

Mam dla was ekscytującą wiadomość !
 Nie nie! Nie jest to nowe momo! A nowa seria 😁 Seria , gdzie będę wymyślała nowe momo do gry Momio 😃
 Informuję że ich nie wprowadzą, bo na razie nie mają nawet planów dodać jakichś nowych momosów (a było by fajnie prawda?) 

 Więc tak... pierwsza rzecz na jaką miałam ochotę to.. GOFRY
Czyż ten kolor nie wygląda przepysznie? Kojarzy mi się z karmelem 😃 Ciastko lubi karmel

MRÓ ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

A więc tak...
 Wyobraźcie sobie to:




 W tym: 




 Czyż nie urocze? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 Jeśli to ja je wymyśliłam , wymyślę też ile będzie punktów dawać... Musi to być absurdalna ilość gwiazdek, ponieważ Ciastko lubi punkty do levela ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 Myślę , że 500,000 wystarczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jest to najsilniejsze momo !! 
Stworzę całą kolekcję moich wymyślonych Momosów !
Awawawaaw 💛 Czekajcie na następne momo ode mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)



~Ciastko




JUŻ JEST NOWE MOMO #2!
ZOBACZ CO TERAZ WYMYŚLIŁAM

2 komentarze:

  1. Mrr... przez ciebie chce mi się teraz jeść XD
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś mi smaka na goferka! :D Kocham wasze posty!
    (Werra1)

    OdpowiedzUsuń