m


czwartek, 23 marca 2017

Ocena Looków #2

Hejka!!
To znowu my przychodzimy do was z nasza oceną looków wysłana pod ten hasztag #LookiDoMF







Alia2096

Ocenka Spekter212:Look ten bardzo mi się podoba.Wszystko tu do siebie pasuje.Nic nie razi mojego oka xD Ocena: 7,5/10

Ocenka Misia-14: Look przepiekny wogóle jak każde. Kocham te włosy mam je też na moim 2 koncie tylko że blond jak widac look jest z ubraniem z prezentów ,,Piekna i bestia''. Ocena 7/10




Alia2096

Ocenka Spekter212:Widać że ten look był robiony na walentynki .Znowu wszystko do siebie pasuje itp.Możnaby go założyć na romantyczny wieczór. xD
Ocena:9/10

Ocenka Misia-14: Look tej samej momowiczki jednak tem mi sie owiele bardziej podoba, bo po pierwsze kocham ta sukienke i włosy (jak każde) ale dlatego tez że ten look jest walentynkowy<3. Ocena 8/10




Anna Krasuska

Ocenka Spekter212:Wszystko mi się tutaj podoba tylk o nie dobór cieni itp.To niestety psuje cały urok tevo kompletu;\ 
Ocena:6/10

Ocenka Misia-14: Look taki sobie poniewaz nie pasuja mi tutaj usta do oczów może jak by oczy były tylko same bez kolorów ale pogrubione to może by pasowało takto look bardzo piekny. Ocena 6/10




skylor111

Ocenka Spekter212:Look bardzo ładny :3Taki na wyście do miasta xDDodałabym tylko piegi i zmieniła buty a byłby przepiękny <3
Ocena:9/10

Ocenka Misia-14: Look jak najbardziej w moim stylu mam te same włosy jednak nigdy nie bogłam ich dopasowac do moich stylizacji i myslałam po prostu że sie nie da. Podoba mi sie strasznie kolorystyka looku i to że tło nie jest z momio tylko z grafiki jednak dodałambym tu piegi i usuneła okulary. Ocena 9/10



Lily101147

Ocenka Szmienił12:Look po prostu mi się nie podoba ;<To nie mój styl może dlatego....
Ocena:5,5/10

Ocenka Misia-14: Pierwsze co mi sie spodobało na tym looku to tło tak jak pisałam wczesniej kocham tła z grafiki, bo wg mnie te z momio sa takie dziecinne ale to moje zdanie. Brakuje mi tu tylko jakies kurteczki i moze włosy zmieniłabym na jasniejsze. Ocena 8/10



Agata 100%

Ocenka Spekter:Look bardzo ładny.Wszystko tu do siebie pasuje itp.Kojarzy mi się z zorzą polarną ^^Poprostu nic dodać nic ująć °^°
Ocena:8/10

Ocenka Misia-14: Jak na niego spojrzałam to sie chyba zakochałam. Po pierwsze uroczy piesek, a po drugie to magiczne tło. Po prosyu bomba. Look badzo mi sie podoba tylko za miast tej czapki ziomowej dałabym czarny kapelusz (kocham kapelusze<3). Ocena 9/10


To na dzisiaj koniec ocen looków.Mamy nadzieję że ten post wam się podobał ^^Jeśli chxecie abyśmy oceniły wasze looki opublikujcie je na Momio pod hastaghiem #LookiDoMf .

Pozdrawiamy oraz zapraszamy do komentowania naszych postów.

~Spekter212&Misia-14

2 komentarze:

  1. Też mam te włosy z dwoma kokami z m+ dawniej nawet dwie pary i też nie mogę ich do niczego dopasować O-O!

    OdpowiedzUsuń