m


wtorek, 21 marca 2017

M+ - zalety i wady.

Hejka moje Miski!! <3
Wczoraj na momio pewna momowiczka ( Werra1 Pozdrawiam Cie <3 ) zapytała sie mnie czy warto mieć momio + i czy mogę zrobić o tym posta. A więc w tym poście wymienię zalety i wady m+:

Zalety:
-Masz dostęp do wszystkiego szczególnie jak masz mały level np. 20
- Dostajesz codziennie 300 diax i 1 szafir
- Jeżeli kupisz m+ na 21 dni i ci się potem skończy masz potem chyba 2 tygodnie lub tydzień na zakupienie następnego (musi być na minimum 21 dni ) a przy zakupie dostaniesz jeszcze dodatkowo 7 szafirów
- Co tydzień dostajesz prezent
- Masz dodatkowo 5 cukierków 
- Level wbija ci się 2 razy szybciej
- Na profilu możesz mieć więcej looków
- Masz dostęp do wszystkich ubran (chodzi mi o to że niektóre są za m+ )

Wady:
- Wszyscy proszą cię o prezenty
- Zapraszają cię do znaj (dla niektórych może być to zaleta ale dla mnie to wada bo potem muszę dużo zaproszeń przyjmować i duzo osób do cb pisze wiadomości)




Ocena : Zalety wygrywają

Według mnie i jak sami widzicie m+ ma więcej zalet niż wad. Ja sama nie mogę wytrzymać bez kupowania m+ mój najdłuższy czas do było 6 dni (dokładnie liczyłam ). Zakochałam się po prostu w ubraniach za m+ ale też bardzo lubię rozdawać prezenty za np. konkursy






Uwaga!!!
Za niedługo na moim profilu pojawi się konkurs w którym będzie można wygrać m+ na 3 dni. Każdy będzie mógł wziąć udział. Nie martwcie sie że bedziecie musieli mi podac swoje hasła powieważ u mnie jest to bezpieczne dlatego że podaje wam kod.









~Pozdrawiam Misia-14

2 komentarze:

  1. Dzięki! Zastanawiałam się nad kupnem m+. Teraz mi to ułatwiłaś!
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za post i za pozdrowienie! :D Rozjaśniłaś mi ,że opłaca się kupić momio+! Dziękuję jeszcze raz
    (Werra1)

    OdpowiedzUsuń