m


wtorek, 28 marca 2017

Wywiad z wyzwaniami! Czy ona da radę O-O??



                                    Cześć!
To kolejny post z wywiadu a w nim wyzwania!
Zaczynajmy!
Ten wywiad przeprowadziłam z Shirayuki


TheCookies ; Shirayuki


1) Powiedz... czy masz multikonta? (: Dajesz sobie z nich prezenty?

Czasem ..Swoich kont nie mam ale mój brat "porzucił" swoje konto i czasami z niego sobie przesyłam jak mam tam diamenty

2) Ok ^^ Ty grasz ze swoimi animo w gry by dobiły poziom czy inni dają im przysmaki?

Gram ale tylko wtedy gdy mam "załadowana" opcję 3x punkty 😉 Ale dużo osób tez daje moim animo cukierki 8)

3) Lubisz placki *^*?

Lubię *^*

4) To dobrze! Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?

Wiosnę. Bo podczas tej pory roku nie jest ani za zimno ani za gorąco + jest dużo kwiatów *-*

5) Lubisz wyzwania? B)

Zależy jakie. Bo jak są jakieś "ryzykowne" to nie

To fajnie! Nie będą ryzykowne (: Mam dla Ciebie 3 !



WYZWANIA:

A) Nazwij swojego kota .... Kowalski i nie zmieniaj aż do jutra ^^
Okej! XD




Hehe ^^ Zaliczone jak na razie ^^



B) Zrób najsłodszy look jaki potrafisz ❤ ^^ I wyślij mi go.





Zaliczone ! ✅


C) Napisz post gdzie poinformujesz, że właśnie skoczyłaś z dywanu i pojechałaś do szpitala 😊






No ... dała radę 😋ciekawe czy ktoś uwierzy 😱 ✅


Na dziś to tyle!
Do zobaczenia!


~Ciastko





1 komentarz: