m


czwartek, 30 marca 2017

Nowinki ze świata Modów ! Wielkanoc i lamorożec w paczce!?




                              Cześć!
Będę prowadzić nową serię taką trochę informacyjną ^^ Co dziś?:


Emily:





Tak! Wielkanoc się zbliża a z nią na Momio nowe dostawy i... wyzwania (: Jestem bardzo ciekawa ...


Tiki:







Uwielbiam tego lamorożca! A wy? Planujecie kupić paczkę dla niego czy może już go macie?


Tu Tiki potwierdza, że moderatorzy widzą czego ludzie chcą ^^ Warto pisać prośby co mają przywrócić jak widać tu się udało ^^


Lucas:



Komiksy? Fajowe posty? Hihi ! Ciastko lubi Wielkanoc 💙 A wy co najbardziej lubicie w Wielkanocy?


Kozlix:



Czy ja dobrze widzę? Kozlix... ma 75 lvl? Wow.. jednak moderator ma wiele przywilejów ^^ Znam ją od czasów gdy ścigała się z disnow kto pierwszy wbije 60 lvl (: Pamiętam jak mi pomagała.. dała mi momo Misia. Mój pierwszy Miś w życiu B) Ale nie ostatni xd Serdeczne gratulacje lecimy dalej!



Ands:




Tak to znów sprawa o Kozlix 😊 Wczoraj nie można było jej znaleźć na Momio :( Nie wiemy dlaczego Kózka się usunęła, ale na szczęście wróciła!


Na dziś to tyle!
Wrócę niedługo

Wasze:

~Ciastko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz