m


sobota, 18 marca 2017

Formalności i trochę o mnie...

Witajcie z tej strony jedna z nowych redaktorek tego bloga xD

Od razu ,,mówię,, że ten post będzie organizacyjny. Pragnę tez podziękować właścicielce bloga że przyjęła mnie do grona redaktorów ^^. 
A teraz trochę o mnie: 
-Mam na imię Olga
-Na momio istnieje pod nazwą Spekter212 (MOŻNA ZAPRASZAĆ)
-Chociaż mam stosunkowo niski poziom na Momio gram od ok. końca 2015r. ( mały level spowodowany jest częstymi przerwami w ubiegłym roku ;'D)
-KOCHAM koty (mam ich 6 xd )
-Chodzę do szkoły muzycznej
Myślę że już wystarczy tych ciekawostek o mnie xD Teraz trochę o seriach i postach oraz o planach
 ;'D. 
1.Pojedyncze posty będę pisać kiedy będę miała czas.
2.Serie pojawiać się  będą w Niedziele i Sobotę .
3.Nie zdziwcie się kiedy w weekend nie będzie żadnej serii tylko pojedynczy post.


Myślę że to już wszystko na dziś.Od razu mówię że jestem początkująca w blogowaniu  więc jestem otwarta na propozycje,uwagi itp.Ten post był nudny ale mam nadzieje że będziecie chcieli czytać moje następne małe ,,dzieła,, xDD
~Pozdrawiam  Spekter212 /Olga ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz