m


wtorek, 21 marca 2017

Kwiatkowe looki #1

To znowu ja!!
Nwm dlaczego ale dzisiaj mam takiego pałera na robienie postów chyba zrobie ich dzisiaj z 20 ( to jest mój już 3 post w ciągu godziny). Dobra a oto pierwsze looki do kwiatków (na poczatek chciałam dac dwa looki ale potem możliwe że bede robiła po jednym na post):


#1



Według mnie ten look po prostu pasuje do tego kwiatka jak ulał. Mama nadziele że bede w tym looku chodzic jak najdłużej. <3





#2



Ten look już mniej mi sie udał poniewaz chciałam żeby to ładnie wygladało ale po prostu nie miałm żadnych białych rzeczy ale mam nadzieje że podoba wam sie tak samo jak pierwszy <3





~Misia-14 Pozdrawia <3

2 komentarze:

  1. Super! Pierwszy jest po prostu <3 Szkoda ,że tych włosów nie da się już kupić! :)
    (Werra1)

    OdpowiedzUsuń