m


niedziela, 19 marca 2017

Oceniam look ,wywiad

Witajcie w moim drugim poście! Z tej strony Olga/Spekter212. :D
W tym poście jak już mogliście zauważyć po tytule przeprowadzę wywiad z użytkowniczką Kensha którą serdecznie pozdrawiam oraz ocenię look tej samej użytkowniczki ^^
Zacznijmy od wywiadu z tą osóbką. A i jeszcze skrót ,,S,, to ja a skrót ,,K,, to Kensha. Zaczynamy!

S-Hej mogę z Tobą przeprowadzić wywiad ?
K-Jasne,na bloga tak?
S-Tak :)
K-Zaczynamy!
S-Od kiedy grasz w Momio?
K-Nie jestem pewna, ale gdzieś we Wrześniu zaczęłam przygodę :D
S-Miałaś ,,M+,, ?
K-Nie, ale bardzo chciałabym! Chyba się kiedyś mamy się zapytam XD
S-Kogo najbardziej lubisz/cenisz na Momio?
K- Nie mam swojego najbardziej lubianego ,,Momiosa,,
S-Czy znasz jakiegoś moderatora?
K-Tak, znam wszystkich jednak, z nimi nie rozmawiałam bo nie miałam potrzeby.
S-Co Cię denerwuje w Momiowiczach? 
K-Oszustwa. Nie lubię też ja niektórzy wrzucają zdjęcia z netu a potem kłamią że to oni itp.
S-Co Cię wkurza w Momio?
K-Nie lubię jak coś mi przerywa i wyskakuje napis ,,Łączenie,,...
S-Dobrze, dziękuje Ci za wywiad- niedługo zobaczysz go na blogu ;)
K-Dziękuje również ;D
                                                                                                                                                                                                                                          


Mam nadzieje że Kensha się nie obrazi jeśli ocenię jej look. Mi osobiście on się bardzo podoba wszystko do siebie pasuje. Ciemna pomadka podkreśla twarz a, włosy doskonale pasują do kompletu.
Zreasumujmy:
 Dopasowanie kolorów  10/10
 Dopasowanie ubrań 9,5/10

Jeśli ktoś nie zgadza się z moją opinią  nie musi mi tego wypominać bo gusta są różne. ;)
Ja na dziś już kończę i mam nadzieje że ten post wam się spodobał! Myślę że jutro też coś się pojawi ^^
~Spekter212/Olga




3 komentarze:

  1. To ja Kensha! Nie, nie gniewam się za ocene mego stroju! Poza tym super post! Pozdrawiam ♥
    -Kensha

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję że zgodziłaś się na wywiad i doceniasz moją prace <3

    OdpowiedzUsuń