m


piątek, 24 marca 2017

Stylizacje z szafy #2 Nowa dostawa idealna!!



                                                                   Cześć!
Kolejny post z moich stylizacji ^^ Mam nadzieję, że Wam się spodoba.



Zainspirowałam się nową dzisiejszą dostawą i sprzed kilku dni oraz połączyłam rzeczy które są dostępne...



I wyszło to! Moim zdaniem lepiej wygląda wersja z szarą bluzką ^^! Ogólnie zestaw bardzo mi się podoba, połączyłam z nową dostawą spodnie które są w sklepie od dawna. Nadadzą się tu każde białe buty ewentualnie czarne.  Włosy z dostawy Skam (: W poprzednim poście też były w look'u ponieważ są one bardzo przydatne i warto wydać na nie te 4 szafiry.
Zamiast spodni w kratkę równie dobrze można dać tam ciemnie ogrodniczki:




Tutaj bardziej pasuje   biała bluzka. Niestety jest za m+ :C Lecz dla chcą    cego nic trudnego jak mawiają (:!



Oba zestawy podob     ają mi się i na razie będę nosić chyba ten pierwszy  ^
                              |
                              |
                              |


Czekajcie na następne posty!

Wasze:

~Ciastko

1 komentarz: