m


wtorek, 21 marca 2017

Drodzy czytelnicy!!

Hejka !!
Dzisiaj strasznie dużo razy się z wami witałam to mój chyba dzisiejszy 5 post ale nie jestem pewna bo nie chce mi się liczyć.
A wiec postanowiłam zrobić taki konkurs, że raz na początku miesiąca będę wybierała czytelnika miesiąca. 
Co trzeba zrobić żeby stać się czytelnikiem miesiąca?
-Trzeba po prostu komentować nasze posty z swoja nazwa na momio lub po prostu pisać w kom swoja nazwę.
Nagroda:
Czytelnik miesiąca otrzymuje prezent w wysokości 3 lub więcej szafirów.
Oprócz tego zdjęcie w pasku bocznym na blogu <3






~Załozycielka bloga Misia-14

8 komentarzy:

  1. Moja nazwa MaryKade (: Fajny konkursik i wgl blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe I Gratuluje 1000 wyświetleń + ;D
    ~GretaDragon

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny konkurs! Pozdrawiam wszystkich redaktorów
    ~Kensha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Ogólnie lubię czytać wasze posty, są takie sympatyczne w czytaniu :D Moja nazwa to taka jaką mam na Blogger. :D Zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawie! Ja się nazywam Pretty-Luna. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń