m


czwartek, 22 czerwca 2017

Zakończenie roku szkolnego - look

                                                                             Hej i elo!

Co u was? Już jutro zakończenie roku szkolnego, co znaczy, że 2 miesiące wolnego! Planujecie jakiś wyjazd?  Ja wstępnie zostaję w domu, ale wszystko może ulec zmianie. 

Z racji tego, że nadchodzi ten wspaniały ( dla niektórych może nie) dzień, zrobiłam kilka looków na Momio, które mogą przypominać ubiór na zakończenie roku ^^ Podkreślam, mogą XDDD
                                                                         
                                                                   NA BIAŁO:

Biała sukienka ( połączona z dwóch rzeczy), jakieś białe butki, torebeczka z piciem i czymś do przegryzienia, błyszczyk lub niewidoczna pomadka. Rozpuszczone włosy, by już nie kombinować xd. Przynajmniej tak to widzę ja. Kota do szkoły nie weźmiemy, chyba, że znajdzie się jakiś taki śmiały śmieszek, hehe taki żarcik.


Krótkie, czarne włosy, dżinsowa...koszula? Spódnica i czarne buty. Według mnie strój jest piękny, sama bym chciała tak iść xD  Perfecto!




Tu musiałam dać screena, bo na męskim koncie nie mam forsy (*). Nie wiem, czy zrobiłam to dobrze. Ulizane włosy, koszula, spodnie i buty. 



I to na tyle w tym temacie. Pochwalcie (albo pożalcie xd)  się swoją średnią w komentarzach :D

Udanych i bezpiecznych wakacji!


1 komentarz: