m


środa, 28 czerwca 2017

Nowa Dostawa - Wersja Męska! ♥

Cześć Kochani! ♥
Z racji tego że jestem leniem nie chiało mi się napisać postu
Nie zabijajcie.
Ale dobra, przychodze do was dziś z kolekcją w wersji męskiej, zapraszam!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akcesoria:







• Mapa jest ładna, ale nie kupiłem bo kolekcja mi sie strasznie nie podoba.

Włosy:







• Są ohydne że się tak wyraże, i jeszcze za nie 4 szafiry? Wersja damska o wiele x2 lepsza.

Mekaup:






• To coś jest ładne, ale nie kupie bo mi szkoda ( przez pokoje jestem menelem. )


Czapki:





• Są ok :)

Bluzki:






• Gdybym je kupił, wyglądałbym jak menel XDD

Kurtki:





• Są kk, moja koleżanka kupiła wszystkie! :)

Torebka:





• Jest Okej. c:

Spodnie:





• To coś na kroczu mi sie nie podoba, ale tak to nawet spoko. c :

Buty:






• Słabee ;p


Qunaris ( Redaktor Na Okres Próbny ) ♥

1 komentarz: