m


wtorek, 27 czerwca 2017

Oceniam losowe pokoje! #2

Cześć,znowu wracam z  nową serią. Dzisiaj po raz drugi,będę oceniała losowe pokoje,a więc nie zwlekając zaczynajmy z tym :D Dzisiaj przygotowałam dla was 4 pokoje

Przypominam zasady:
Losuje co "5" pokoi,więc szósty oceniam. Jak coś nie hejtuję,gdyby już krytykuję. Nie losuję tylko z polskiego serwera,lecz także z innych.

1.
Ten pokój jest puściutki,gdyby były chociaż kolorowe ściany było by o wiele lepiej. (Rozumiem jak ktoś nie ma już dx ani szafirów,ale to ocenianie,więc wiecie...) Daje temu pokojowi 3,5/10

2.
Tutaj wnętrze mi się bardziej podoba. Ładnie ozdobione,ale coś mi tutaj nie gra ah. Nie wiem nawet co,no ale cóż xd. Daje 6,5/10

3.
Ten pokój już mi się podoba :D Chyba dlatego,że wszystko jest na swoim miejscu,nie jest nic rozwalone i jeden z moich ulubionych kolorów tutaj dominuje-szary. Nawet jak jest pusto na środku to i tak jest ładnie. Daje 7,5/10

4.

Tutaj już wszystko fajnie gra. Co mam tu więcej pisać,chyba nic takiego. Pokój otrzymuje 8/10


To na tyle z oceniania pokoi,piszcie w kom co sądzicie o tej serii (:


3 komentarze:

  1. Nie ma mojege ;D
    I dobrze...
    Mało tam u mnie rzeczy ^^
    A to ocenianie to fajne lol xD
    ~Katy89

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma mojego...
    A może to dobrze?
    No oczywiście, przecież mnie na nic nie stać xD
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń