m


poniedziałek, 19 czerwca 2017

Redaktorka na okres próbny

Witajcie perełki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ziomalkaxd, miło mi xd
Jestem nową redaktorką na okres próbny. Mam nadzieję, że mnie polubicie. A jak nie.....to trudno...xd ( staram się nie używać emotikonek, ale nie mogę się powstrzymać)
Postaram się żeby moje posty były ciekawe i przypadły wam jak najbardziej do gustu.
A tak w ogóle może coś opowiem o mnie?
- Mam na imię Natasza, naście lat
- Na Momio nazywam się Ziomalkaxd
- Podstawowa rzecz.....lubię pierogi 
- Czasami czuję się jakbym miała dwie osobowości
- Jestem walniętą osobą. Przynajmniej tak mi się zdaje
- Chcę sprawić, by moje posty były zabawne. To trudne i pewnie mi się nie uda.
- Bloguję od 7 roku życia
- Pisanie to taka trochę moja pasja
-  Lubię robić edity, aczkolwiek nie zawsze mi to wychodzi idealnie
- Uwielbiam zwierzęta
- Uczę języka hiszpańskiego i angielskiego
- Łatwo się denerwuję, ale staram się siebie kontrolować.
- To wszystko

Do zobaczenia pierożki! I na koniec mój hair edit



Ziomalkaxd

4 komentarze: