m


poniedziałek, 12 czerwca 2017

Być jak...#1



Witajcie! Ja jestem Spekter212, a to nowa seria którą,prowadzę ja! A teraz czas na wyjaśnienie na czym ,będzie polegać ten cykl postów.Otóż, w każdym poście z tej serii to wy będziecie wybierać w  komentarzach do jakiej gwiazdy .mam się upodobnić na Momio. Jednak w dzisiejszym poście to ja sobie wybrałam ,a jest to......ARIANA GRANDE! A teraz zdjęcie którym się inspirowałam:
Źródło: Grafika Google



A oto mój look:


Niestety nie mogłam ,znaleźć włosów Ari. Lecz mam nadzieję że te są choć trochę podobne.Podobnie było z naszyjnikiem/chokerem koloru białego ,nie było.Wiem że jest kilka różnic ,ale niestety nie było innych ubrań ,takich samych w których jest w posiadaniu nasza gwiazda.


Dobrze to na dzisiaj koniec.Mam nadzieję że upodobniłam się ,choć trochę do Ariany Grande.Swoje opinię oraz propozycje kogo ze sławnych ludzi mam odtworzyć ,możecie przesyłać w komentarzach!

      Miłego dnia ^^
~Spekter212

3 komentarze: