m


wtorek, 27 czerwca 2017

Dostawa mebli

Czołem pierożki!

Do naszego sklepu z przedmiotami do pokoju zostały dodane nowe meble ( bo co innego, może peruki do powieszenia na ścianę x'D B)
Są trochę w ciemniejszych barwach niż te normalne, jeśli ktoś chce zrobić mocniejszy wystrój, polecam kupować. Wyjątkiem jest, jak jesteś spłukany. Niczym ja.


Nic nie mam do tych stołków, są drogie. Z resztą jak wszystkie meble. Podoba mi się ich szklane wykonanie, z tym pobłyskiem ;p. Nawet, nawet.



Cena fotelu jest wysoko przesadzona. Za 4 szafiry mogę kupić ładne włosy, a fotel nie jest jakiś niezwykły. Zostawiam to do opinii wam.



Pierwsza kanapa jest przeurocza. Delikatny róż idealnie wpasuje się w motywy pastelowego pokoju.  Druga kanapa nie jest zła, brąz lub jakiś ciemny pomarańcz raczej będzie komponował się z pokojami o ciemniejszym wystroju. Cena niefajna.





Łóżeczka  są piękne. Podoba mi się to jak projektantka zadbała o estetykę i dopasowanie kolorystyczne ( zawsze przy wyborze, patrzę na to). Sama bym chciała takie łóżko, jak drugie xD. Pikne.


Komoda trochę w stylu młodzieżowym, co bardzo mi się....hmm...inne słowo niż podoba? Bardzo mi imponuje xd Gdy widzę cenę, oczy  mi wyskakują z oczodołów, ale i tak spoko :D


Kwiecista tapeta, oh yeah, to to co lubię B) Uwielbiam kwiaty, chociaż po mnie tego nie widać xd Cena załamująca :(



To na tyle moje pierożki! Napiszcie w komentarzu jak podobają wam się nowe rzeczy i podzielcie się z innymi swoją opinią. Do zobaczenia!




1 komentarz:

  1. Powiem tak:
    Nawet mi się podoba...
    Lecz niektóre rzeczy... Eh...
    ~Katy89 ;D

    OdpowiedzUsuń