m


poniedziałek, 19 czerwca 2017

Wyniki naborów!!

Hejka!!
Wiem że każdy z was na to czekał. Postanowiłam napisać wyniki wcześniej, bo wiem że każdy z was się niecierpliwi. Z pośród wszystkich zgłoszeń niestety mogłam przyjąć tylko kilka osób żeby nie było "tłumu".
Wybranie tych kilku osób było moim najtrudniejszym zadaniem. Jednak po kilku godzinach namysłu wybrałam te kilka osób.

A oto oni:







Prosze te osoby o zgłoszenie się do mnie.Okres próbny będzie trwał 2 tygodnie. Po tym czasie wy wybierzecie osoby które według was powinny zostać.


~Misia-14

5 komentarzy:

  1. Każda z nas miała wybrać jedną mówiłaś , FOCH !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim wybranym osobą! <3 ;3 Ehhh, Może następnym razem mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też gratuluję :D Może kiedyś się uda...
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję c:

    Yhh... Szukam innego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh... Gratulację (:


    Trochę smutno, że mnie tam nie ma, ale gratulacje innym...

    OdpowiedzUsuń