m


wtorek, 20 czerwca 2017

Momio a gra #1

Hej i elo!
Wymyśliłam pewną serię. Nie jest dosyć skomplikowana.
Polega na tym, że wybieram jakąś postać z innej gry , opisuję ją  i robię jej look na Momio.


Dzisiaj się zajmiemy Chloe Price  z Life is Strange.

Znalezione obrazy dla zapytania chloe price
(Źródło: Grafika Google)
Chloe  to jedna z ważniejszych postaci z Life is Strange. Zrobienie jej looku będzie trudne, ponieważ nie posiadam niebieskich włosów - czyli tego co czyni, że wyróżnia się z tłumu.
Jest to moja ulubiona postać dlatego wybrałam akurat ją. Szalona, odważna, wyluzowana i zakręcona. 

Teraz czas na look z Momio:
Poznajcie Ziomalkę Price! 
Nie wygląda podobnie, nie było zbyt wiele ciuchów podobnych do jej stylu. Włosy dałam takie jakie miała w przeszłości.  Look wzięty z mojego bloga, bo już robiłam podobny post, ale poświęcony tylko Life is Strange. No reklama
Jedyne co mi przeszkadza w tym looku, to to, że nie czuję punkowego stylu i szalonego stylu Chloe. No cóż, nic nie jest idealne. 


Jaka ma być następna postać? Napisz w komentarzu :D Wybiorę najciekawszą propozycję, płeć dowolna.

Myślę, że to wszystko. To był taki króciutki pościk. Do zobaczenia!

2 komentarze: