m


czwartek, 8 czerwca 2017

Letnia moda #6

Hejka!!
Dzisiaj będzie stylizacja dla chlopaków.
Oprócz tego jesli mi sie dzisiaj uda dam wyniki konkursu mozliwe że z powodu tego że wzieło was udzial dość dużo nagrody się zwieksza i nie bedzie tylko jednego miejsca.
Dobra dłuzej nie przeciągając zaczynajmy:

Do stworzenia tej stylizacji zainspirował mnie mój kolega starałam sie jak najbardziej oddać jego urodę ( XD jak to brzmi ). Niestety nie było jego włosow ale zato bluzka i spodnie takie w jakich widziałam go dzisiaj w szkole juz tak. Stylizacja jest cość droga ale możecie ją sobie z tanieć kupując buty np. za 100 diax, a nie tak jak w tym przypadku. Buty w tej stylizacji kosztują 300 diax.
Koszt stylizacji: 657 diax (w koszt sa wliczone buty za 300 diax)


Stylizacje są takie same jednak ta druga jest dla m+ poniewaz zawiera czarną kurtkę m+. Obie stylizacje kosztuja tyle samo i tylko troszeczkę przekraczają 1000 diax. 
Koszt stylizacji: 1017 diax ( w koszt nie są wliczone piegi i stylizacje zawieraja tańsze buty)





~Misia-14

2 komentarze: