m


środa, 7 czerwca 2017

Letnia moda #5

Hejka!!
Widzę że wam się podoba moja seria dlatego staram sie specialnie dla was robić jak najczęściej posty. Dzisiaj wybralam nieskomplikowany strój ale chyba każdy dla was taki jest.  Ceny stylizacji nie przekroczyły 900 diax więc jak dla mnie to kożystna cena chodziarz możecie miec juz kilka z tych rzeczy.
Stylizacja zawiera odcienie różu i żeby nie była taka cała postanowilam dodac do niej czarną bluzkę. Bardzo mi sie podoba szczególnie spódnica. Każda z części garderoby jest w 3 wersjach kolorystycznych jednak nie według mnie nie pasuja one do niczego.
Koszt stylizacji: 553 diax

Stylizacja jest już bardziej dopiełniona. Dzisiaj zaszalałam bo poszłam w róż jednak staralam sie coś jeszcze dodać w innym kolorze. Szczerze to nie przepadam za różowym ale ta stylizacja mi sie podoba.
Koszt stylizacji: 895 diax ( bez piegów i ust )


Moja stylizacja jest z kończacej sie juz dostawy. Oczy są chyba z prezentów z anime były one moimi pierwszymi oczami, autko z m+, włsoy z paczki, a cała reszta z dostawy. Podobaja mi sie kolory sukienki.
Koszt stylizacji : nieznany


A wy macie jakies swoje stylizacje na lato? Jesli tak to wyslijcie swój look z stylizacją na hasztag #Stylizacja_na_lato 
Odrazu informuje że nie bede brała wszystkich looków tylko te ktore mi sie spodobaja ale kazdego wykonawce nagrodzę kilkona momo.



~Misia-14

2 komentarze: