m


piątek, 16 czerwca 2017

Nowa dostawa!!

Hejka!!
Przychodzę dzisiaj do was z nową dostawa. Jest ona w tematyce wakacyjnej, bo w końcu juz za tydzień wakacje!!











Nowa dostawa bardzo mi się podoba, a szczególnie kapelusz nie pasują mi tutaj w ogóle okulary. Z tej kolekcji kupiłam prawie wszystko oprócz: włosów w kolorach jasnego i ciemnego brązu i okularków to wszystko kosztowało mnie 9 szaf i ponad 4500 diax więc jak na mnie dość mało dali rzeczy za szafiry, ponieważ coś często przekraczało mi to ponad 15 szaf.


A wam podoba się jakaś rzecz z nowej dostawy?



~Misia-14

2 komentarze:

  1. Według mnie śliczna, ale
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    WŁOSY NARESZCIE NIE ZA SZAF!!!
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń
  2. I DOBRZE ŻE JEST MAŁO RZECZY ZA SZAFIRY! NIE KAŻDY JE MA.

    OdpowiedzUsuń