m


sobota, 24 czerwca 2017

Mostwanted w paczce?

Witam,dzisiaj chciałam zapowiedzieć o dzisiejszym prezencie paczki diamentów/szafirów.

Prezent zostanie z nami tylko przez dzisiejszy cały dzień,dlatego jak chcecie kupić,nie zwlekajcie.
Za kupno paczki dostaniemy takie włosy w wersji damskiej:
Tutaj możecie dostrzec  włosy które były w kolekcji ostatniego sylwestra. Są według mnie bardzo ładne. Ja się nie skuszę kupić,ponieważ już je mam. Kupiłam,kiedy one były w sklepie. Dokładnie kosztowały 6 szafirów.

Wersja męska fryzury:
Co do tej fryzury,to nie wiem czy była w sklepie,ale raczej tak. Męska wersja tej fryzury po prostu mi się nie podoba. Długie włosy z grzywką i brokatem.Dziwnie zaprojektowane dla chłopaków. No ale jak kto woli,może się jakiś momio się skusił kupić.

Podobają wam się fryzury?
~
Pati671

2 komentarze:

  1. Mi się bardzo podobają włosy są takie ładne tylko nie widziałam ich jeszcze na momio
    -Tiara Ralson

    OdpowiedzUsuń