m


poniedziałek, 19 czerwca 2017

KONKURS!

Heej <3
Tu Lim ^^
A dzisiaj mam dla Was pewien konkurs !
Pt. ,,Moja Historia Momio"

Jak sama nazwa wskazuje, trzeba będzie napisać swoją historię momio, od początku - do końca !
Po prostu, opisać co przeżyłeś/aś już w grze, kogo spotkałeś/aś, jak zaczynałeś/aś !
Mam dla Was przykład, to jest moja historia momio !

Moje pierwsze konto, zostało ukradzione. Chciałam grać w momio i po jakimś czasie założyłam nowe konto, właśnie to. Grałam trochę, wbijałam kolejne poziomy, lecz znowu zrobiłam sobie przerwę.
Wtedy kiedy mnie nie było, były jedne z najlepszych ubrań, dodatków, włosów itd. na momio!
Jednak po jakimś czasie wróciłam i na nowo rozpoczęłam grę na tym koncie.
Nie wiedziałam wtedy co to jest ^^ <- tak to XD
Nie wiedziałam tego, ale moja przyjaciółka i samo momio nauczyło mnie co i jak.
Moje pierwsze momio plus trwało 30 dni i w sumie tylko takie miałam ^^
Poznałam na momio wspaniałe osoby, z niektórymi jednak nie utrzymuję kontaktu :c
Pamiętam jak zostałam dodana do Ekipy :*
A dalej nie ma nic ciekawego B)

TO BYŁA MOJA HISTORIA, A JAKA JEST TWOJA?
Wasze opowieści wstawiacie pod hastaq :
#MojaHisotoriaMomio
OCZYWIŚCIE WSTAWIAMY NA MOMIO !

1 MIEJSCE:
MOMO : MIŚ , CIASTKO , KONICZYNA , WIŚNIA

2 MIEJSCE :
MOMO : JEDNOROŻEC , TĘCZA , KAKAO , KWIATKI

3 MIEJSCE:
MOMO : SERCA , CUKIERKI , LODY , TRUSKAWKA 

Ja napiszę posta na momio a tam zgłaszamy się w komentarzach ^^
WYGRANI DOSTANĄ MOMO OD : Limonka111 i EmoKicia
No to pa <3
~Lim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz