m


piątek, 16 czerwca 2017

Letnia moda #9

Hejka!!
Wczesniejszy post był dla mężczyzn więc teraz dla kobiet. Tym razem stylizacje sa bardziej droższe ale według mnie sa warte swojej ceny. A oto one:



                                                                        Dałam dwie stylizacje, ponieważ jedna jest z rzeczy ze sklepu, a druga z włosami z tej dostawy. Stylizacje bardzo różnią się cenami.
Koszt stylizacji 1: 714 diax
Koszt stylizacji 2: 1876 diax





















Stylizacje dość proste jednak jak widac wczesniej dość drogie jednak mi sie podobają.
Koszt stylizacji 1: 1051 diax
Koszt stylizacji 2: 2216 diax
(do kosztów nie są wliczane piegi, kolczyki i usta)



Stylizacja uzytkowniczki Zofijka. Jest ona w odcieniech różu i czerwieni. Bardzo mi sie podoba. Według mnie jest ona bardzo pomysłowa.
Koszt stylizacji: Nieznany


Stylizaja jest w kolorze białym wszystkie te rzeczy są juz niedostepne (tylko kapelusz i torebka przez 6 dni). Bardzo mi sie podoba stylizacja chociarz że jest cała biała.
Koszt stylizacji: Nieznany






~Misia-14

2 komentarze: