m


piątek, 30 czerwca 2017

Nowa kolekcja!

Dzisiaj doszła do nas nowa kolekcja,a mianowicie chyba jest w kategorii-dinozaurzej.
Prezentuje się ona tak:

Ta sukienka z tym kombinezonem nie podoba mi się. Rozumiem,że ma to nawiązać do takich starszych kilmatów,ale mogli się bardziej postarać.


Jedyna bluzka która stąd mi się podoba to ta ostatnia,biała w czaszkę (?).


Spodnie jak spodnie,szału nie ma. Według mnie lepsze są te za m+


Tutaj też się nie dołożyli. Dziwnie wyglądają te buty. Chociaż gdyby trzeba już było kupić wybrałabym te drugie.


Kapelusze..Też szału nie ma. Są one takie mało wyraziste

I przy tym ta kolekcja mnie zaskoczyła. Ubrania mi się zbytnio nie podobały,a więc liczyłam na "gorsze" włosy. Według mnie te ciemne blond i blond są super. Na pewno się skuszę kupić.


Znowu tło. Nie jest ono jakieś piękne,ale nie jest również brzydkie.


Płaszcze są też dziwne. Lepiej byłoby bez tego pomarańczowego i czerwonego.


Bardzo się cieszę,że dodali makijaż,ale mogli dać wkońcu jakiś czarny,a nie.

Noi soczewki! Długo wyczekiwane soczewki... Jak na taki "leśny" klimat to są okej

Daje tej kolekcji 5/10 TYLKO ZA WŁOSY I SOCZEWKI. Reszta jest jakaś taka .. xd



A wy co sądzicie o nowej kolekcji?
Podoba wam się?

~Pati671




1 komentarz: