m


sobota, 3 czerwca 2017

,,Rozmowy w Momio" #3

Hejka Miski!!

Dzisiejsz pytanie: Czy masz konto na innych serwerach jak tak to na jakiech?

Odpowiedzi:
- Na duńskim mam.
- Tak mam na praktycznie wszystkich serwerach.
- Heh... Duńskim^^ .
- Nie.
- Nie, nie mam na innych serwerach.


Ja sama posiadam konta na wszytkich serwerach. Jednak chciałabym wam pokazac kilka dość znanych osób które maja konta na innym serwerze (w tym przypadku duńskim):


Nazwy na duńskim                                                                                          Nazwy na polskim
serwerze:                                                                                                            serwerze:
























~Misia-14

4 komentarze:

  1. Osobiście, nie mam kont na innych serwerach, ponieważ gram tylko na polskim, więc po co mi inne konta.
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś konto na duńskim serwerze, ale teraz po prostu nie wchodzę.
    ~Zuzaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na Duńskim serwerze tylko z nikim nie mogę się dogadać
    PS. Uwielbiam wasz Blog ;)
    -Tiara Ralson

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń