m


piątek, 23 czerwca 2017

Wakacje vs Szkoła

Heyko,
mam dla Was taką mini serię !
TAK KOLEJNĄ XD

Tym razem będę robiła looki!
DZISIEJSZY TEMAT TO :
WAKACJE VS SZKOŁA 
Czyli będę robiła looki o temacie wakacji i szkoły!
W kolejnych odsłonach będą inne tematy [jakby ktoś nie wiedział :P]
Wy, jeżeli chcecie możecie oceniać który się wam bardziej podoba !
ZACZYNAJMY!

SZKOŁA
No jak to w szkole, nie można sb na za dużo
pozwolić :C
Czyli, bez makijażu, kolczyków i czapek XD
PODOBA CI SIĘ CZY NIE?
NAPISZ W KOMENTARZU!




WAKACJE
Sandały, czapeczka, soczewki, makijaż, krótka bluzka itd.
Mi się podoba ^^
PODOBA CI SIĘ CZY NIE?
NAPISZ W KOMENTARZU!

Ja dziękuję za pierwszą odsłonę :*
~Lim

3 komentarze:

  1. Szkoła spoko, ale postać z wakacji wygląda jakby miała zaburzenia psychiczne i te oczy chcą mnie zabić xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardziej podobają wakacje ale szkoła też fajna
    -Tiara Ralson

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę wakejszon :')
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń