m


środa, 21 czerwca 2017

Pokoje

Heyko <3
Tu Lim ^^

Dzisiaj powiem na temat nowych pokoi !
Na momio pod hastaqiem #Pokój , momiowicze wstawiają zdjęcia swoich pokoi *dzisiaj się tym nie zajmiemy* oraz czasami opinie na ten temat !

Większość momio czekało na aktualizację, a gdy aktualizacja zawitała na momio wszyscy - ZA DROGIE TO!

Tu mamy parę przykładów:
~Czemu te żeczy są takie drogie!? Mam nadzieje że się to zmieni. Że dojdzie więcej rzeczy i będą tańsze.
~Naprawdę, pokoje są super, przecudne, niektórych nie stać ale co z tg, Bardzo podobają mi się pokoje *^*
I tu mamy coś pozytywnego <3 ^^^
~Moim zdaniem rzeczy do pokoju są o wiele za drogie, a wy jak sądzicie?
~Mam nadzieję że pokoje będą coraz bardziej udoskonalone, choć wiem z własnego doświadczenia że potrzeba czasu by zaprogramować taki doskonały pokój
TU MAM PARĘ UCIĘTYCH WYPOWIEDZI Z WASZYCH POSTÓW!
SPOKOJNIE NICKU NIE UJAWNIŁAM ^^

Mam pewien pomysł, może w prezentach byłyby meble ? ^^
Albo, żeby można było stworzyć swój mebel np. wybrać [np,] stól/łóżko/krzesło itd.
Kolor [np.] biały/czarny/żółty itd. , Styl [np.] drewno/cegła/płytki itd.
O O TYM MYŚLICIE? 
Aha! Pytałam się nawet o prezenty z meblami i raczej takie będą <3

Na ten post to tyle !
~Lim

1 komentarz:

  1. Miałam identico pomysły, ale bałam się wstawić *^*
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń