m


czwartek, 1 czerwca 2017

,,Rozmowy w Momio" #2

Hejka!!
To następna część Rozmów na Momio ! 

Dzisiaj postanowiłiłyśmy zadać takie pytanie:
Czy według ciebie powinno być więcej levelów?

Odpowiedzi ankietowanych:
- No chyba tak
- Dla mnie jest wystarczająco leveli, ponieważ jest to pierwsza z moich ulubionych liczb i dlatego też że nie chciałabym żeby Momio miało tyle leveli co MSP
- Więcej. Moderatorzy mogliby wtedy dalej zbierać i przyjmować każde momo <3
- Szczerze mówiąc to nie przeszkadza mi ich ilość ale mogłoby ich być więcej
- Yyy nwm mogłoby byc do 80 levelu
WIĘĘĘCEJ
- Nie mam pojęcia

Jak widać większość osób odpowiedziała że chciałaby więcej leveli więc postanowiłam zapytać się o to jakiegoś moda. Jego odpowiedz jest taka:

-Planowane jest, ale nie w najbliższym czasie ( Odpowiedział BonyKnees ).



~Misia-14

1 komentarz:

  1. Ja bym zrobiła 99 xD *Szok dla momiowiczów*
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń