m


wtorek, 13 czerwca 2017

Letnia moda #7

Hejka!!
Dzisiaj mam stylizacje dla pań. Sa one dość tanie bo nie przekraczają 900 diax. Jak dla mnie to super cena jeszcze jak na takie ubrania. Dzisiaj pokaże wam też mója letnia stylizacje ale także pewnej osoby. Dobra no to zaczynajmy:



Stylizacja mi sie bardzo podoba,a szczególnie to że jest flaga na bluzce. Ogólnie to kocham ubrania z różnymi flagami państw albo z miejscami ( mam zaczęty taki edit jak skończe go to może pokaże). Na poczatku miałam zrobić dla was strój Chiliderki jednak zrezygnowałam i wyszło mi cos takiego.
Koszt stylizacji: 543 diax



Najtrudniejsze dla mnie w stworzeniu tej stylizacji był dobór okularków. Jednak wkońcu zdecydowałam sie na te. Stylizacja jest już bardziej dopełniona.
Koszt stylizacji: 852 diax( w koszt nie zostały wliczone usta, piegi i rzęsy )



Stylizacja jest od uzytkowniczki Riwiana . Bodoba mi sie bardzo jednak za miast tych butów dalabym normalne białe trampki.
Koszt stylizacji: Nieznany



Stylizacja zostala stworzona z bialej prostej bluzki i trampek oraz z kompletu spodenek i kurteczki z sportowych prezentów. Wianuszrk pochodzi z dostawy do sklepu na MostWanted, a fryzurke macie nadal dostepną w sklepie z dosawy Lina&Lena. Szczerze mogę wam powiedziec że to jest mój ulubiony look wogule ostatnio robie sb looki przy użyciu tego kompletu.
Koszt stylizacji: Nieznany



A wy macie jakies swoje stylizacje na lato? Jesli tak to wyslijcie swój look z stylizacją na hasztag #Stylizacja_na_lato 
Odrazu informuje że nie bede brała wszystkich looków tylko te ktore mi sie spodobaja ale kazdego wykonawce nagrodzę kilkona momo.




~Misia-14

2 komentarze:

  1. Fajne bardzo mi się podobają te stylizacje
    -Tiara Ralson

    OdpowiedzUsuń
  2. O dzięki, ja tam jestem <3 I jak zwykle cudowne <3
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń