m


środa, 28 czerwca 2017

Momio a gra #3

Hej!
Niedawno opublikowałam 2 część serii. Jedna z czytelniczek podrzuciła mi świetny pomysł ( pozdrawiam cię, sama bym na to nie wpadła xd), więc nie mogłam czekać i zwlekać. 
Dzisiaj wykonam:


Znalezione obrazy dla zapytania pixi star


PIXIE STAR Z MSP

Pixie Star z MovieStarPlanet to taka trochę Emily. Wykonanie znowu ciężkie - ma bardzo dużo dodatków, niektórych nawet nie widzę gołym okiem xd.  Chcę aby wyszło jak najlepiej. I tak poza tym, zapraszam na mój nędzny profil: Natee Chan. 
Nie gram zbyt często.






LOOK NA MOMIO:

Powitajcie naszą (nie) Pixie Star! Niektórych przedmiotów, wiadomo, nie było :/. Starałam się  zrobić jak najdokładniej. Wiem, wiem, że Pixie ma brązowe oczy, mi się ,,nie chciało'' już grzebać.


Napiszcie w komentarzu jaka postać z gry ma być następna!
Do zobaczenia, xoxo


2 komentarze: