m


czwartek, 8 czerwca 2017

Tylko ja #1 - Wyniki

Hejka!!
Długo czekaliście na wyniki konkursu ale wreszcie wam je daję. Zmieniłam trochę zasady nie będzie to w stylu top model tylko będę wybierała najładniejsze looki. Bardzo długo zastanawiałam się nad wybraniem tej jednej osoby jednak po długim namyśle postanowiłam zwiększyć trochę nagrody. Konkurs będzie się odbywał co 3 tygodnie od wyników wcześniejszego konkursu.
Tak więc osobami które wygrały są:


3 miejsce:
Prezent za 2 szafiry 
Qunaris


2 miejsce:
Prezent do 2 szafirów i 1 prezent za diax dowolny
jalaQ

1 miejsce:
Prezent do 6 szafirów i 100 momo
Elenaa9


Nagrody zostaną rozdane w ciągu tygodnia będą one rozdawane z  moich różnych multikont.






~Misia-14

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ja :( Chociaż wiem, moja stylizacja nie była tak ładna. :(
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda stylizacja mi sie podobała jednak żeby nie było że niby wybieram ta stylizacje bo osoba która ja zrobila jest moja najlepsza przyjaciółka postanowilam że mój chlopka bedzie wybierał.

      Usuń
    2. Nie smuć się Riwiana mnie też tu nie ma
      -Tiara Ralson

      Usuń
    3. Jesli przeczytałyscie dobrze bedziecie miały jeszcze dużo szans wygrac może w następnym dacie radę napewno bede za was trzymać kciuki

      Usuń
    4. Naprawde bardzo ładne looki na podium, sam się tam znajduje.
      Chciałbym także wiecej konkursów, dziekuje :)
      Qunaris <3

      Usuń
    5. Riwiana, każdy miał szansę, wiedz, że na pewno też wygrasz :)

      Usuń