m


piątek, 30 czerwca 2017

Co inni myślą o...?

Heyko,
Tu Lim <3
Mam dla was cuś nowego!
Czyli - "Co inni myślą o...?"
CZYLI
Pytam momiowiczów [np.] o paczki!
I oni mówią czy się opłaca itd.

DZISIEJSZY TEMAT:
OPCJA BEZ REKLAM

No to co, ZACZYNAMY!

Zapytałam jednego moderatora i jednego zwykłego gracza :

Sweet108 : Według mnie opcja bez reklam nie jest przydatna dla osób z małą ilością diaxów.

KarolaRose : Witam, mam adblocka zatem nigdy nie używałam momiowej opcji bez reklam.

Nooo, za dużo się nie dowiedzieliśmy xD
Ale i tak dziękuję <3
POZDRAWIAM !

A wy co sądzicie o tej opcji ?
Możecie napisać w komentarzach i na momio pod hastaqiem #OpcjaBezReklamBlog!
Chętnie przeczytam co tam napiszecie ^^

Ja dziękuję za uwagę,
~Lim

2 komentarze:

  1. Hym... Ja bym nie chciała takowej opcji ;D
    ~Katy89

    OdpowiedzUsuń
  2. To uczucie...gdy przypadkiem dowiadujesz się iż ta odpowiedź trafiło na bloga. XD

    OdpowiedzUsuń